Νατάσα Καλογρίδη: Υποδέχθηκε τον διανομέα μόνο με την πετσέτα της!


Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες η Νατάσα Καλογρίδη!

Η γνωστή ηθοποιός, λοιπόν, αποφάσισε να παραγγείλει καφέ απ’ έξω!

Ο διανομέας, όμως, μόλις έφτασε στο σπίτι, σίγουρα δεν περίμενε να δει αυτό που αντίκρισε.

Η ηθοποιός τον υποδέχτηκε μόνο με την πετσέτα της και μάλιστα το τράβηξε και σε βίντεο, το οποίο ανέβασε στο Instagram.

Δείτε ΕΔΩ το βίντεο

πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!