Όλα αυτά τα χρόνια στην τηλεόραση ο Γρηγόρης Γκουντάρας έχει έρθει αντιμέτωπος με ευχάριστες αλλά και δύσκολες στιγμές όσον αφορά την προσωπική του ζωή. «Όταν γεννήθηκε ο μικρός μου γιος, ο Μάρκος, που είναι τώρα 4 ετών, δημιουργήθηκαν κάποια προβλήματα και για ένα χρόνο μπαινοβγαίναμε στα νοσοκομεία. Εγώ, όμως, έπρεπε να πηγαίνω στην εκπομπή και να είμαι χαρούμενος. Όντως ήμουν και δεν κατάλαβε κανείς τίποτα. Μέχρι και οι νοσοκόμες απορούσαν. Ήταν μια ζόρικη περίοδος στη ζωή μου. Ευτυχώς, όλα πήγαν καλά». Ο Γρηγόρης και η Νάταλι έχουν δημιουργήσει μια όμορφη οικογένεια και πάνω απ’ όλα είναι γονείς. Γονείς με όλη τη σημασία της λέξης, καθώς μεγαλώνουν τα αγόρια τους χωρίς καμία βοήθεια.

Ο Γρηγόρης μού περιγράφει τη νύχτα που γνώρισε για πρώτη φορά τη γυναίκα του, το 2009. «Ήταν ένα βράδυ στο μπαρ Eleven, στο Μαρούσι. Ήταν Παρασκευή. Δεν ήθελα να βγω, γιατί ήμουν πολύ κουρασμένος, αλλά οι κολλητοί μου με έπεισαν και με ξεσήκωσαν. Ήρθαν και με πήραν από το σπίτι και όταν φτάσαμε, ένας φίλος θέλησε να μου γνωρίσει μια γυναίκα. Να φανταστείς ότι βαριόμουν να σηκωθώ από την πολυθρόνα. Μου το είπε δυο φορές και δεν σηκώθηκα. Την τρίτη τού είπα “δείξ’ τη μου”. Είδα μια εντυπωσιακή γυναίκα. Σε ένα μήνα θα είχαμε Πάσχα και, λίγο πριν φύγω από το μαγαζί, της είπα με σιγουριά πως θα κάνουμε μαζί Πάσχα στην Πάτμο, κάτι που όντως συνέβη! Εκ των υστέρων, είπαμε και οι δυο πως νιώσαμε κάτι έντονο και ιδιαίτερο εκείνη τη βραδιά». Ένα χρόνο ύστερα από τη γνωριμία τους γεννήθηκε ο Οδυσσέας (10/5/2011), ενώ ο Μάρκος ήρθε στη ζωή στις 9/7/2014. Υπάρχει το ενδεχόμενο να μεγαλώσει κι άλλο η οικογένειά τους; «Τα παιδιά είναι ευτυχία. Απλά οι γονείς πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να είναι πάνω από τα παιδιά τους και να έχουν αντοχές. Οπότε το κύριο μέλημά μας είναι να είμαστε υγιείς και να έχουμε δυνάμεις. Προσωπικά, δεν πρόκειται να πω ποτέ ότι έκλεισα ως πατέρας».

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο People, που κυκλοφορεί μαζί με το Έθνος της Κυριακής.