Η αλήθεια είναι πως με το τηλεοπτικό ρεπορτάζ ποτέ δεν μπορούμε να είμαστε εντελώς σίγουροι, αλλά αυτό μας εξέπληξε ιδιαίτερα. Έχοντας μπει και αισίως στον Σεπτέμβρη, όλες οι τελευταίες φήμες ήθελαν την Ευρυδίκη Βαλαβάνη να στελεχώνει την παρέα της Σάσας Σταμάτη, κάτι που όμως δεν θα συμβεί.

Σύμφωνα με το αποκλειστικές πληροφορίες του Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά, δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί οι συνεργάτες της Σάσας, που χάρη στην πολύ καλή περσινή της παρουσία στον ΣΚΑΪ, πήρε το πράσινο φως και για φέτος.

Όσον αφορά την Ευρυδίκη, όπως όλα δείχνουν, θα την δούμε στον Alpha και στο πλευρό της Ναταλίας Γερμανού.