
Αχτσιόγλου: Αυξήσεις σε χιλιάδες εργαζόμενους με την επέκταση των συλλογικών συμβάσεων
Σύμφωνα με την υπουργό Εργασίας, η επέκταση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας αναδεικνύει ότι η έξοδος από τα μνημόνια είναι ουσιαστική μετάβαση σε μία νέα περίοδο.
Την υπογραφή των υπουργικών αποφάσεων για την επέκταση τεσσάρων κλαδικών συλλογικών συμβάσεων εργασίας προανήγγειλε η υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου, μέσω γραπτής δήλωσής της.
«Η συλλογική διεκδίκηση των εργαζομένων για καλύτερους μισθούς και όρους εργασίας αποκτά και πάλι τη σημασία που της αρμόζει στη χώρα μας. Από την 21η Αυγούστου 2018, επανήλθαν σε ισχύ, όπως είχαμε δεσμευτεί στην ελληνική κοινωνία και όπως είχαμε νομοθετήσει, οι βασικές αρχές των συλλογικών διαπραγματεύσεων: η επεκτασιμότητα των κλαδικών συλλογικών συμβάσεων εργασίας και η αρχή της ευνοϊκότερης για τον εργαζόμενο ρύθμισης» επισημαίνει η κ. Αχτσιόγλου.
Διαβάστε περισσότερα στο Fortunegreece.com