Στο νοσοκομείο η Άντζελα Δημητρίου – Υπεβλήθη σε λεπτή χειρουργική επέμβαση


Στο νοσοκομείο η Άντζελα Δημητρίου. Η γνωστή τραγουδίστρια υποβλήθηκε σε λεπτή χειρουργική επέμβαση  στις φωνητικές της χορδές 

Η τραγουδίστρια μπήκε στο χειρουργείο για μια προγραμματισμένη επέμβαση πολύποδα των φωνητικών της χορδών. Πρόκειται για μια επέμβαση ρουτίνας που κάνουν πολλοί καλλιτέχνες

Η επέμβαση είχε απόλυτη επιτυχία και τώρα η Άντζελα θα απέχει για ενάμιση περίπου μήνα από τις live εμφανίσεις, ώστε να ξεκουραστεί και να αναρρώσει πλήρως.

πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!