
Στο νοσοκομείο η Άντζελα Δημητρίου – Υπεβλήθη σε λεπτή χειρουργική επέμβαση
Στο νοσοκομείο η Άντζελα Δημητρίου. Η γνωστή τραγουδίστρια υποβλήθηκε σε λεπτή χειρουργική επέμβαση στις φωνητικές της χορδές
Η τραγουδίστρια μπήκε στο χειρουργείο για μια προγραμματισμένη επέμβαση πολύποδα των φωνητικών της χορδών. Πρόκειται για μια επέμβαση ρουτίνας που κάνουν πολλοί καλλιτέχνες
Η επέμβαση είχε απόλυτη επιτυχία και τώρα η Άντζελα θα απέχει για ενάμιση περίπου μήνα από τις live εμφανίσεις, ώστε να ξεκουραστεί και να αναρρώσει πλήρως.