«Η ζωή συνεχίζεται και εμείς θα προσπαθήσουμε να ξαναζωντανέψουμε το Μάτι. Εξάλλου, έχω μάθει ό,τι χαλάει να το φτιάχνουμε, όχι να το πετάμε».

Αυτό είναι το μήνυμα που θέλει να περάσει η τετραμελής ομάδα διοργάνωσης του 1ου τουρνουά μπιτς βόλεϋ Πάρις Κατσουλάκης, στο Ναυτικό Όμιλο στο Μάτι, μετά την τραγωδία με τις φονικές πυρκαγιές.

Όπως δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ένας εκ των διοργανωτών, ο Ερρίκος Τσινίδης «το τουρνουά αποτελεί παράδοση για την περιοχή μας. Τα τελευταία τρία χρόνια μάλιστα το διοργανώναμε μαζί με τον αδικοχαμένο Πάρη Κατσουλάκη, που έχασε τη ζωή του στη φωτιά της 23ης Ιουλίου. Για αυτό και φέτος αποφασίσαμε να δώσουμε το όνομά του για να μην τον ξεχάσουμε ποτέ».

Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com