Στα εστιατόρια, η λογική της κοινής πιατέλας στο τραπέζι μοιάζει να κερδίζει συνέχεια έδαφος.

Σε μια εποχή που όλα δείχνουν πως κυριαρχεί ο ατομικισμός και η απομόνωση, μπορεί να μοιάζει παράξενο ότι στα εστιατόρια διαφαίνεται η τάση της μοιρασιάς, αλλά για όλα υπάρχει μια εξήγηση. Ήδη βλέπουμε το φαγητό να παρουσιάζεται στο τραπέζι στη λογική «to share», μέσα από τεράστια σκεύη (γαβάθες, πιατέλες, γάστρες) και ξύλα κοπής, σε κοινή «μερίδα», που θα μοιράσουν μόνοι τους οι συνδαιτυμόνες, παίρνοντας και ξαναπαίρνοντας την ποσότητα που θέλουν στα πιάτα τους. Ίσως είναι τελικά αυτή η απομόνωση που δημιουργεί την ανάγκη της κοινωνίας, του μοιράσματος ανάμεσα σε ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα και προφανώς κοινά γούστα, από τη στιγμή που κάθονται στο ίδιο τραπέζι.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Olivemagazine.gr