
Ειρήνη Κολιδά: Δημοσίευσε για πρώτη φορά φωτογραφία με το σύντροφό της
Ένα ιδιαίτερα όμορφο και ερωτικό καλοκαίρι φαίνεται πως ήταν το φετινό για την Ειρήνη Κολιδά.
Η πρώην παίκτρια του Survivor και παρουσιάστρια-πλέον- διατηρεί εδώ και αρκετό καιρό σχέση με τον πολίστα Χρήστο Μποφίλιο.
Η πρώτη τους κοινή εμφάνιση είχε γίνει στα Mad Video Music Awards με τον πολίστα τότε να δηλώνει πολύ ευτυχισμένος και τη δημοσιογράφο να ρωτά αν σκοπεύουν να ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας για να πάρει από το στόμα της Ειρήνης Κολιδά την απάντηση «Τι λες μωρέ».
Οι δυο τους παρόλο που δε κρύβονται αποφεύγουν να δημοσιεύουν κοινές τους φωτογραφίες. Η καλοκαιρινή ωστόσο διάθεση έκανε την Ειρήνη να δημοσιεύσει μια χιουμοριστική φωτογραφία μαζί με τον συντρόφου της από την παραλία με το μήνυμα «Help» χαραγμένο στην άμμο.
Δείτε το post με την αστεία και εμπνευσμένη φωτογραφία
. SPECIALIZE ~~~in~~~ HAVING FUN ??? #funnyday #summerishere #summervibes #travelgirl #traveller #travelling #dowhatyouwant #travelaroundtheworld #loveyou #olaece