
«Δεν έχω συνέλθει από τον θάνατο της Ζωής Λάσκαρη. Δεν πήγα στην κηδεία…»
Ένας χρόνος έχει περάσει από τον θάνατο της Ζωής Λάσκαρη.
Με αφορμή την επέτειο θανάτου, η ηθοποιός Νόρα Βαλσάμη, μίλησε στην εφημερίδα Espresso για την τόσο σημαντική απώλεια, καθώς και για τον λόγο που δεν μπόρεσε να πάει στην κηδεία της.
«Έχει περάσει ένας χρόνος και ακόμα δεν έχω συνέλθει από τον θάνατο της Ζωής. Μου στοίχισε όσο δεν μπορεί να φανταστεί κανένας. Εγώ και ο άντρας μου είμαστε ράκος» δήλωσε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Όταν πέθανε η Ζωή, ήμουν πολύ άρρωστη στο νοσοκομείο. Δεν πήγα στην κηδεία. Πάντα πίστευα ότι θα φύγω εγώ πρώτη γιατί είχα πολλά προβλήματα υγείας».
¤