Λύγισε η Άντζελα Δημητρίου στον αέρα εκπομπής – Είναι το κομμάτι της ζωής μου


Η Άντζελα Δημητρίου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Alpha Παντού» με αφορμή την επερχόμενη συναυλία της στο Βεάκειο τα έσοδα της οποίας θα διατεθούν στους πυρόπληκτους. Η τραγουδίστρια απαντώντας στην Βίκυ Χαντζή και στον Πέτρο Καρσιώτη για κομμάτια της ζωής της, σχολίασε πως η μεγαλύτερη της θυσία είναι πως αφιέρωσε όλη της την ψυχή στον κόσμο, μην κρατώντας κάτι για τον εαυτό της.

«Η πρώτη θυσία που έχω κάνει είναι να έχω αφιερώσει όλο μου το χρόνο και όλη μου την ψυχή σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο εκτός από τον εαυτό μου

η Άντζελα Δημητρίου που λίγες στιγμές αργότερα «λύγισε» στον αέρα της ενημερωτικής εκπομπής……. Συγκινούμαι γιατί είναι το κομμάτι της ζωής μου….

Δείτε εδώ σε ποιο πρόσωπο αναφέρθηκε 

πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!