
Μεταμνημονιακός οδηγός: Ποιες είναι οι υποχρεώσεις της Ελλάδας μετά την έξοδο από το πρόγραμμα
Ο πρωθυπουργός μετά το διάγγελμά του, περπατώντας στους δρόμους της Ιθάκης, έκανε λόγο για τους πρώτους ευχάριστους μεταμνημονιακούς περιπάτους. Πάντως μόνο….περίπατος δεν θα είναι η πορεία της χώρας μας τα επόμενα χρόνια στην προσπάθεια της Ελλάδας να πείσει τις αγορές αλλά και τους εταίρους ότι εκπληρώνει τις υποχρεώσεις της.
Ήδη…λίγες μέρες μετά το τέλος του προγράμματος έρχονται στη χώρα μας οι θεσμοί. Όπως ανακοίνωσε ο Μοσκοβισί την εβδομάδα που ξεκινά την 10η Σεπτεμβρίου αρχίζει η 1η μεταμνημονιακή αποστολή των θεσμών στην Ελλάδα. Η επίσκεψη αναμένεται να διαρκέσει μία εβδομάδα και θα αποτελέσει το πρώτο τεστ των σχέσεων των δύο πλευρών στη μεταμνημονιακή εποχή.
Ο ESM την τελευταία μέρα του προγράμματος φρόντισε να περιγράψει τους βασικούς τομείς για τους οποίους η ελληνική κυβέρνηση έχει δεσμευτεί να εξασφαλίσει τη συνέχεια και την ολοκλήρωση των μεταρρυθμίσεων.
Συγκεκριμένα:
– Στη δημοσιονομική πολιτική η Ελλάδα ανέλαβε την υποχρέωση να πετύχει πρωτογενές πλεόνασμα 3,5% του ΑΕΠ μεσοπρόθεσμα.
– Στην κοινωνική πρόνοια δεσμεύθηκε για τον εκσυγχρονισμό του συνταξιοδοτικού συστήματος και του συστήματος υγειονομικής περίθαλψης.
– Για τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα ανέλαβε να προχωρήσει σε συνεχιζόμενες μεταρρυθμίσεις με στόχο την αποκατάσταση της υγείας του τραπεζικού συστήματος, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων κόκκινων δανείων.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com