
“Αχρωματοψία” εμφάνισαν πάνω από 340 οδηγοί που πέρασαν το “κόκκινο”
Συνεχίζονται οι έλεγχοι στο πλαίσιο του στοχευμένου προγράμματος «παράβαση της εβδομάδας», που σχεδιάστηκε και εφαρμόζεται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αστυνόμευσης του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, για την αντιμετώπιση των «επικίνδυνων» τροχονομικών παραβάσεων, σε όλη την επικράτεια.
Την προηγούμενη βδομάδα (από 13 – 19 Αυγούστου) κλιμάκια αστυνομικών των Υπηρεσιών Τροχαίας, ενημέρωσαν τους οδηγούς και πραγματοποίησαν σχετικούς ελέγχους, “δίνοντας προτεραιότητα” στην παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, το αντικανονικό προσπέρασμα και τη στέρηση ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
Διαβάστε τη συνέχεια στο News247.gr