Ποιoς είναι ο νικητής του 6ου Dancing with the Stars


Oλοκληρώθηκε μετά από 14 εβδομάδες το 6o «Dancing with the Stars». Νικητής φέτος ήταν ο Βαγγέλης Κακουριώτης με τη ντάμα του.

Μαζί του «κονταροχτυπήθηκε» η Ευρυδίκη Βαλαβάνη με τον καβαλιέρο της, οι οποίοι κατέλαβαν τη δεύτερη θέση. Στην τρίτη θέση ήρθε η Όλγα Πηλιάκη.

Και οι τρεις φιναλίστ ήταν εξαιρετικοί επί σκηνής, όμως το κοινό ήταν αυτό που ψήφισε τον νεαρό τραγουδιστή για νικητή.

 


πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!