Ελένη Μενεγάκη: Τηλεφώνημα on air – Συγγνώμη, ο γιος μου


Τηλεφώνημα για την Ελένη Μενεγάκη και μάλιστα on air το  μεσημέρι της Πέμπτης. Η παρουσιάστρια  ενώ βρισκόταν στον άερα της εκπομπής της, δέχτηκε διπλό τηλεφώνημα από τον γιο της, Άγγελο Λάτσιο με το iPad της να χτυπά!

«Παιδιά συγγνώμη, ο γιος μου……

«Παιδί μου κλείσε, είμαι στην εκπομπή»

Δείτε εδώ αναλυτικά τι είπε


πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!