
Ελένη Μενεγάκη: Τηλεφώνημα on air – Συγγνώμη, ο γιος μου
Τηλεφώνημα για την Ελένη Μενεγάκη και μάλιστα on air το μεσημέρι της Πέμπτης. Η παρουσιάστρια ενώ βρισκόταν στον άερα της εκπομπής της, δέχτηκε διπλό τηλεφώνημα από τον γιο της, Άγγελο Λάτσιο με το iPad της να χτυπά!
«Παιδιά συγγνώμη, ο γιος μου……
«Παιδί μου κλείσε, είμαι στην εκπομπή»
Δείτε εδώ αναλυτικά τι είπε