Survivor 2: Στους Μαχητές το έπαθλο επικοινωνίας!


Για ένα ακόμη έπαθλο επικοινωνίας έπαιξαν εχθλες Μαχητές και Διάσημοι.

Η ομάδα των Μαχητών από την αρχή του αγωνίσματος είχε πάρει «κεφάλι» αφήνοντας πίσω τους Διάσημους. Τελικά έτσι συνέχισαν και κατάφεραν να πάρουν τη νίκη με 10 -3.

Οι παίκτες είχαν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με την οικογένεια τους ανταλλάσσοντας μηνύματα.


πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!