
Survivor 2: Στους Μαχητές το έπαθλο επικοινωνίας!
Για ένα ακόμη έπαθλο επικοινωνίας έπαιξαν εχθλες Μαχητές και Διάσημοι.
Η ομάδα των Μαχητών από την αρχή του αγωνίσματος είχε πάρει «κεφάλι» αφήνοντας πίσω τους Διάσημους. Τελικά έτσι συνέχισαν και κατάφεραν να πάρουν τη νίκη με 10 -3.
Οι παίκτες είχαν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με την οικογένεια τους ανταλλάσσοντας μηνύματα.