Σταματίνα Τσιμτσιλή-Θέμης Σοφός: Εξιτήριο από το μαιευτήριο για τους ευτυχισμένους γονείς!


Εξιτήριο πήρε από το μαιευτήριο η Σταματίνα Τσιμτσιλή το πρωί της Παρασκευής 27 Απριλίου. Η  παρουσιάστρια γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι που θα πάρει το όνομα  Ιωάννης-Εφραίμ.

Η παρουσιάστρια επιστέφει σπίτι που την περιμένουν τα δύο κοριτσάκια της.

Μαζί με τον σύζυγό της γνωστό δικηγόρο Θέμη Σοφό έφυγαν από το νοσοκομείο με τον μπέμπη τους

 

 


πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!