Με τον καιρό να φτιάχνει όλο και περισσότερο, οι εξορμήσεις της Ελένης Μενεγάκη και του Μάκη Παντζόπουλου στην Άνδρο πληθαίνουν, με την παρουσιάστρια να απολαμβάνει την ηρεμία και τις ομορφιές του επίγειου παραδείσου τους.

Η Ελένη βρέθηκε στο νησί και το περασμένο Σαββατοκύριακο και, αργά το βράδυ της Τρίτης, μέσω του Instagram, αποκάλυψε ότι παρακολούθησε αγώνες ράλι!

Συγκεκριμένα, η παρουσιάστρια βρέθηκε στο εαρινό Ράλι ΦΙΛΠΑ, στο οποίο συμμετείχαν 74 αυτοκίνητα – αντίκες, που ξεκίνησαν και κατέληξαν στο Μπατσί, μετά από κυκλική διαδρομή. Μάλιστα, δεν παρέλειψε να μπει και σε δύο από τα παλιά αυτοκίνητα για να ποζάρει!

Δείτε τις φωτογραφίες:

#eleni 24o εαρινό ραλλυ στην Άνδρο ❤️

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @ elenimenegaki στις

#eleni στην Ανδρο ….24oΕαρινο Ραλλυ !!!!

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @ elenimenegaki στις