Ιδιαίτερα ανατρεπτικά ξεκίνησε σήμερα το Dancing with the Stars. Η Ευαγγελία Αραβανή είχε μία ανακοίνωση για το τηλεοπτικό κοινό που χαροποίησε άπαντες.

«Να πούμε σε αυτό το σημείο ότι είμαστε όλοι πάρα πολύ χαρούμενοι γιατί ο Άνθιμος πριν από λίγες ώρες έγινε πατέρας. Ευχόμαστε ο μπέμπης να είναι γερός και τυχερός. Να σας πω ότι ο Άνθιμος είναι καθ’ οδόν από το μαιευτήριο, θα έρθει απόψε εδώ και θα διαγωνιστεί κανονικά. Θα τον δούμε σε λίγο και θα του ευχηθούμε από κοντά», ανέφερε η παρουσιάστρια λίγο μετά την έναρξη του show.

Η Μαρία Νεφέλη Γαζή λοιπόν έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι και πλέον το ζευγάρι πλέει σε πελάγη ευτυχίας.

Να τους ευχηθούμε τα καλύτερα.

Δείτε το βίντεο με την ανακοίνωση.

Στα backstage μάλιστα είδαμε και την πρώτη του δήλωση ως… πατέρας.

#daddycool @anthemmoss @dwts_ant1 ❤️❤️❤️ Να σας ζησειιιι ??? #s2

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Fay (@kyfa) στις