Με τη Ζωή Λάσκαρη δεν είχαμε τις σχέσεις που θα ήθελα να είχαμε


Συγκατοικούσαμε όταν η Ζωή γύρισε από την Αμερική στην Αθήνα. Γύρισε όταν έμαθε ότι πέθανε η μητέρα μου. Ήταν από τις πιο ωραίες στιγμές της ζωής μου εκείνη η συγκατοίκηση και τη θυμάμαι εκείνη την περίοδο με πολύ μεγάλη αγάπη.

Δεν είχαμε τις σχέσεις που θα ήθελα να είχαμε..

Δείτε εδώ ποια και τι ακόμη είπε


πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!