
Εβελίνα Παπούλια: H αγιογραφία που έφτιαξε για το Πάσχα
Ακόμα ένα ταλέντο της αποφάσισε να μας δείξει η Εβελίνα Παπούλια, η οποία εδώ και αρκετούς μήνες ασχολείται με την ζωγραφική και, συγκεκριμένα, με την αγιογραφία!
Το πρωί της Μεγάλης Τρίτης, η ηθοποιός θέλησε να ευχηθεί στους διαδικτυακούς της φίλους δημοσιεύοντας στο Instagram ένα από τα έργα που έχει φιλοτεχνήσει, γράφοντας στην λεζάντα «Μεγάλη Εβδομάδα!! Να περάσετε όλοι όμορφα και οικογενειακά!».
Η Εβελίνα είχε αποκαλύψει την πρώτη της αγιογραφία τον περασμένο Οκτώβριο, χωρίς να κρύψει πως πάντα ήθελε να δοκιμάσει την βυζαντινή ζωγραφική, την οποία θεωρεί ενδιαφέρουσα διαδικασία.
Δείτε τα δύο έργα:
Μεγάλη εβδομαδα!! Να περασετε όλοι όμορφα και οικογενειακά! #mydraw #happyeaster #family #love #happyness
Η πρώτη μου εικόνα στην βυζαντινή ζωγραφική. Παντα ήθελα να το δοκιμάσω.. πολυ ενδιαφέρουσα διαδικασία.❤️#byzantine #drawing #great #moments #new