
Λίτσα Πατέρα: Πως σχολίασε τη συνάντησή της με την Μενεγάκη μετά από 13 χρόνια
Για το τηλεοπτικό της τετ α τετ με την Ελένη Μενεγάκη, το πρώτο εδώ και 13 χρόνια, μίλησε η Λίτσα Πατέρα!
Όπως σας έχουμε ενημερώσει, η αστρολόγος βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή Ελένη την Τρίτη, με τις στιγμές να είναι συγκινητικές, αλλά και την παρουσιάστρια να την ρωτά αν περίμενε για εκείνη όλα όσα προέκυψαν στο μέλλον.
«Ήταν πολύ συγκινητικό, γιατί, όπως είπα, μπορεί να μην προλαβαίνουμε λόγω δουλειάς να είμαστε σε καθημερινή επαφή σαν φιλία, αλλά όλα αυτά που ζήσαμε μαζί, που περάσαμε, νομίζω ότι θα μας δένουν για μία ζωή», είπε η Λίτσα για την συνάντηση με την Ελένη όταν ρωτήθηκε από την Φαίη Σκορδά, ενώ αποκάλυψε πως, στο ξεκίνημα της, η παρουσιάστρια του Alpha, της είχε εκμυστηρευτεί αρκετά πράγματα για τη ζωή και τα όνειρά της.
Δείτε στο βίντεο όσα είπε η Λίτσα: