Στην ΕΡΤ μετακομίζει επισήμως η Ελληνοφρένεια


Στην ΕΡΤ μετακομίζει επισήμως η εκπομπή της Ελληνοφρένειας, μετά από τρεις μήνες από την απομάκρυνσή της από το κανάλι του Alpha.

Ο αγαπημένος «τσολιάς» του κοινού, Αποστόλης Μπαρμπαγιάννης, ανακοίνωσε την «μετακόμιση» μέσω ανάρτησής του στο Twitter:

«Αγαπητοί ακροατές,τηλεθεατές, followers και λοιποί, σας ενημερώνω επισήμως πριν το μάθετε από άλλου, μόλις αποδεχθήκαμε την πρόταση της ΕΡΤ. Περισσότερες λεπτομέρειες αύριο».


πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!