Η Μενεγάκη πέρασε το Σαββατοκύριακο στην Άνδρο με την οικογένεια της


Τα Σαββατοκύριακα που δεν έχει εκπομπή, η Ελένη Μενεγάκη τα εκμεταλλεύεται για να πηγαίνει με την οικογένειά της στην Άνδρο.

Έτσι λοιπόν και αυτή τη φορά βρέθηκε στο ξενοδοχείο που διαθέτει ο καλός της Μάκης Παντζόπουλος, και απόλαυσε τον ήλιο και τη θάλασσα.

Η ίδια μάλιστα δημοσίευσε φωτογραφίες από την απόδρασή της στα social media.

#eleni …στην αγκαλια του πλατανου #onarexperience #nature #mediterranean #andros #greece

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @ elenimenegaki στις 11 Μάρ, 2018 στις 7:57 πμ PDT

#eleni ηλιολουστες ,ανοιξιατικες ,στιγμες … #onarexperience

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @ elenimenegaki στις 11 Μάρ, 2018 στις 4:59 πμ PDT


πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!