Για δεύτερη φορά μανούλα η Όλγα Λαφαζάνη!


Η Όλγα Λαφαζάνη έγινε μανούλα για δεύτερη φορά. Η παρουσιάστρια «πλέει» σε «πελάγη» ευτυχίας εδώ και λίγες ώρες μαζί με τον σύζυγό της Νίκο Οικονόμου.

Γέννησε, με φυσιολογικό τοκετό, το πρωί της Τρίτης στο Ιασώ ένα υγιέστατο αγοράκι βάρους 3.200.

Το ζευγάρι έχει ακόμα ένα κοριτσάκι 6 χρονών ενώ ο πρώην μπασκετμπολίστας έχει από τον προηγούμενο γάμο του με την Άννα Δρούζα, ακόμα μία κόρη, την 16χρονη Αριάδνη.


πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!