
Black Friday: Τί και πώς ψώνισαν οι καταναλωτές στην Ελλάδα
Οι Έλληνες καταναλωτές «αγκάλιασαν» φέτος τη «Μαύρη Παρασκευή» του εμπορίου με σημαντική συμμετοχή, ενώ και τα καταστήματα προχώρησαν σε μεγαλύτερες προσφορές.
Αυτό τουλάχιστον δείχνει έρευνα της εταιρείας ierax analytics σύμφωνα με την οποία ένας στους τρεις καταναλωτές προχώρησε σε κάποια αγορά προϊόντος κατά τη διάρκεια της Black Friday. Μάλιστα στις νεαρές ηλικίες (18-24) το ποσοστό αυτό φθάνει το 50%. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, η πλειοψηφία των καταναλωτών ψώνισε με επίσκεψη σε καταστήματα (58,2%) ενώ ηλεκτρονικά επέλεξε να ψωνίσει το 24,3%, κυρίως λόγω ευκολίας. Και με τους δύο τρόπους ψώνισε το 17,4% των ερωτώμενων.
Το 58,7% των καταναλωτών έδωσε για τις αγορές του μέχρι 100 ευρώ, 18,5% έδωσαν 101-200 ευρώ, 14,3% έδωσαν 201-400 ευρώ ενώ 6,3% ξεπέρασε τα 400 ευρώ για τις αγορές του.
Ένας επίσης ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας είναι ότι οι γυναίκες έδειξαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την Black Friday με το ποσοστό τους να είναι στο 40,4% ενώ μόλις ένας στους τέσσερις άνδρες αγόρασε κάποιο προϊόν. Όμως οι άνδρες, αν και ψώνισαν λιγότερα, ξόδεψαν περισσότερα χρήματα καθώς είναι πρώτοι σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες δαπανών, εκτός από τη μικρότερη κλίμακα, δηλαδή των αγορών μέχρι 100 ευρώ.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com