
Προσοχή! Είναι επικίνδυνο να μην τρώτε πρωινό (έρευνα)
Μέχρι σήμερα ξέραμε ότι όσοι παραλείπουν το πρωινό είναι πιο πιθανό να αντιμετωπίζουν προβλήματα με το βάρος τους, αφού αργότερα μέσα στη μέρα πεινάνε περισσότερο άρα καταναλώνουν και περισσότερες θερμίδες. Ωστόσο, τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά και η αύξηση βάρους μάλλον είναι το μικρότερο κακό που μπορεί να σας συμβεί αν δεν τρώτε πρωινό.
Νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of the American College of Cardiology συνδέει την παράλειψη του πρωινού γεύματος με τα πρώτα στάδια αθηροσκλήρωσης ή την σκλήρυνση και στένωση των αρτηριών!
Οι ερευνητές ανέλυσαν τις διατροφικές συνήθειες περίπου 4.000 ανδρών και γυναικών, ηλικίας 40-54 ετών, που ζουν στην Ισπανία. Στη συνέχεια τους χώρισαν σε 3 ομάδες, ανάλογα με τον αριθμό των θερμίδων που κατανάλωναν το πρωί: η πρώτη ομάδα κατανάλωνε λιγότερο από…
Δείτε την συνέχεια στο olivemagazine.gr