Η Χριστίνα Μπόμπα βρίσκεται το τελευταίο διάστημα στον Άγιο Δομίνικο. Στο πλευρό του Σάκη Τανιμανίδη απολαμβάνει τις ημέρες της στον εξωτικό και πολύ όμορφο προορισμό.

Η ίδια τις ώρες που ο σύντροφός της έχει γυρίσματα, απασχολείται με γυμναστική, βόλτες, αλλά και τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις.

Η όμορφη σύντροφος του Σάκη Τανιμανίδη αποφάσισε λοιπόν να κάνει και μια βόλτα με γαϊδουράκι, στιγμιότυπο από την οποία ανέβασε στο instagram story της.

«Βγήκαμε βόλτα», έγραψε σχολιάζοντας πως έκανε ένα νέο φίλο!

Δείτε την φωτογραφία που ακολουθεί.