Με ηχηρά και ισχυρά μηνύματα όπως «Δεν συμβιβαζόμαστε με τη σημερινή κατάσταση. Υπάρχουν 1,1 δισ. καπνιστές σε όλο τον πλανήτη. Αυτό πρέπει να αλλάξει.» και με γνώμονα την κοινωνική ευαισθητοποίηση, η 83η ΔΕΘ σβήνει και το τελευταίο της τσιγάρο και ανοίγει το παράθυρο στο μέλλον, μέσα από τη Smoke Free πρωτοβουλία.

Τολμηρή απόφαση αφού, όχι μόνο θέτει σε πλήρη εφαρμογή τη νομοθεσία περί μη καπνίσματος στους δημόσιους εσωτερικούς χώρους, αλλά λέει ΟΧΙ στον καπνό του τσιγάρου και στους εξωτερικούς χώρους, κάτι που δείχνει αποφασιστικότητα, υπευθυνότητα και θάρρος. Σε αυτό το πλαίσιο, οι επισκέπτες θα παροτρύνονται να μην καπνίζουν στους εξωτερικούς χώρους, αλλά να κατευθύνονται στις ειδικά διαμορφωμένες ζώνες καπνιζόντων

Διαβάστε τη συνέχεια στο InStyle.gr