Τηλεθέαση: Τι σαρώνει, ποια πατώνουν και που γίνεται μάχη


Η τηλεοπτική σεζόν ξεκίνησε και, αν και είναι νωρίς για συμπεράσματα, οι τηλεθεατές φαίνεται ότι έχουν βρει… το λιμάνι τους! Το κοινό, στη βραδινή ζώνη τουλάχιστον, αποδεικνύεται ότι ψηφίζει χωρίς δεύτερη σκέψη μυθοπλασία και αφήνει στη μοίρα τους τα ριάλιτι μαγειρικής.

Έτσι, λοιπόν, το βράδυ της Τετάρτης, η σειρά του ALPHA Σασμός κράτησε την πρωτιά τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο δυναμικό κοινό, έχοντας μέσο όρο 32% και 30,4% αντίστοιχα. Ποσοστά που ζαλίζουν και θυμίζουν σε όλους ότι η ελληνική μυθοπλασία πρωταγωνιστεί.

Στο γενικό σύνολο ακολούθησε η ποδοσφαιρική βραδιά του Mega με 16,1%, το Έτερος Εγώ του STAR με 13,4%, το Bachelor με 12,4%, ο Έρωτας με διαφορά με 10%, το Game of Chefs με 8,8% και το Top Chef με 7,8%. Στο δυναμικό κοινό, το Έτερος Εγώ βρέθηκε στη δεύτερη θέση με 14,6% και ακολούθησαν το Bachelor με 13,7%, ο αγώνας Μπρυζ – Παρί με 13,6%, ο Έρωτας με διαφορά με 13,1%, το Game of Chefs με 8,5% και το Top Chef με 6,9%.

Οι παραπάνω μετρήσεις δείχνουν, μεταξύ άλλων, ότι το εγχείρημα του ΣΚΑΪ και το ΑΝΤ1 με τα ριάλιτι μαγειρικής δεν πετυχαίνει. Όσο κι αν πίστεψαν τα στελέχη ότι μπορεί να καλυφθεί το κενό του MasterChef, αποδεικνύεται ότι η συνταγή της επιτυχίας είναι δύσκολη υπόθεση.

 Οι δυνατοί αντίπαλοι που θα μοιράσουν ξανά την τράπουλα και η μάχη στην πρωινή ζώνη ….Διαβάστε περισσότερα στο Ourlife
 

πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!