
Στο σφυρί το σπίτι της Νόρας Βαλσάμη και του Ερρίκου Ανδρέου
Σε δυσχερή κατάσταση βρίσκονται η Νόρα Βαλσάμη και ο σύζυγός της Ερρίκος Ανδρέου για το μοναδικό σπίτι της οικογένειάς τους, το οποίο ανήκει στον γιο τους και οι τράπεζες το βγάζουν σε πλειστηριασμό αμέσως μετά το Πάσχα.
Διαβάστε εδώ τη συνεχεια