Για δεύτερη χρονιά το «Στη φωλιά των Κου Κου» επιστρέφει δυναμικά! Η πρωινή εκπομπή του Star επιστρέφει για τη νέα σεζόν και ήδη η ομάδα έκανε την πρώτη της συγκέντρωση.

Η Κατερίνα Καραβάτου μάλιστα ανέβασε και ένα βίντεο στο λογαριασμό της. Η παρουσιάστρια δίνει το σύνθημα και οι συνεργάτες της βροντοφωνάζουν «Κου Κου»!

Σύσσωμη η ομάδα της εκπομπής δείχνει ενθουσιασμένη και άπαντες ανυπομονούν για το τελικό αποτέλεσμα που θα έρθει στους δέκτες μας.

Δείτε την ανάρτησή της.

1,2,3 Κου Κου!!!!!!@starkoukou @starchanneltv

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Katerinakaravatou (@katerinakaravatou) στις