
«Στη Φωλιά των Κου Κου»: Η πρώτη συγκέντρωση της ομάδας και το βίντεο
Για δεύτερη χρονιά το «Στη φωλιά των Κου Κου» επιστρέφει δυναμικά! Η πρωινή εκπομπή του Star επιστρέφει για τη νέα σεζόν και ήδη η ομάδα έκανε την πρώτη της συγκέντρωση.
Η Κατερίνα Καραβάτου μάλιστα ανέβασε και ένα βίντεο στο λογαριασμό της. Η παρουσιάστρια δίνει το σύνθημα και οι συνεργάτες της βροντοφωνάζουν «Κου Κου»!
Σύσσωμη η ομάδα της εκπομπής δείχνει ενθουσιασμένη και άπαντες ανυπομονούν για το τελικό αποτέλεσμα που θα έρθει στους δέκτες μας.
Δείτε την ανάρτησή της.
1,2,3 Κου Κου!!!!!!@starkoukou @starchanneltv