
Σταματίνα Τσιμτσιλή: Το μήνυμα του συζύγου της για τον ερχομό του γιου τους
Η Σταματίνα Τσιμτσιλή έγινε μανούλα για τρίτη φορά. Αυτή το φορά έφερε στον κόσμο ένα αγοράκι,το πρωί της Παρασκευής, βάρους 2,900, καρπό του έρωτά της με τον σύζυγό της και γνωστό δικηγόρο, Θέμη Σοφό.
Το ζευγάρι έχει ακόμη δύο κοριτσάκια και ήταν επιθυμία τους να κάνουν και ένα αγοράκι. Η ανακοίνωση έγινε φυσικά από την εκπομπή Happy Day, όπου ο Δημήτρης Παπανώτας έκανε γνωστή την ευχάριστη είδηση!
Ο ευτυχισμένος πατέρας έστειλε το δικό του μήνυμα για την γέννηση του γιου του, μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook
Δείτε εδώ