Στον Alpha επέστρεψε μετά από μία πενταετία σχεδόν η Ναταλία Γερμανού. Η παρουσιάστρια έκανε την πολυσυζητημένη της πρεμιέρα με το «Καλύτερα δε γίνεται» ή αλλιώς τη νέα μεσημεριανή εκπομπή του Alpha για τα Σαββατοκύριακα.

«Δεν θα δακρύσω για να μην κάνω τη χάρη στα sites να γράψουν, ‘λύγισε η παρουσιάστρια’» είπε με χιούμορ η Ναταλία και αμέσως καλωσόρισε την ομάδα της, τον Κώστα Τσουρό, την Ευρυδίκη Βαλαβάνη, τη Φωτεινή Πετρογιάννη και τον Χάρη Γιακουμάτο. Μάλιστα, έγινε και ένα μίνι αφιέρωμα στη Ναταλία.

Δείτε όσα έγιναν στο video παρακάτω.