«Η κυρία Ιζαμπέλα Σασλόγλου υπέβαλε σήμερα την παραίτησή της από τη θέση της Διευθύντριας Προγράμματος, για προσωπικούς λόγους. Ο Alpha την ευχαριστεί για τη μέχρι τώρα συνεργασία και της εύχεται καλή επιτυχία στην επαγγελματική της πορεία», με αυτή τη μικρή και λιττή ανακοίνωση ο Alpha ενημέρωσε τα Μέσα πως η Ιζαμπέλα Σασλόγλου δεν ανήκει πλέον στο δυναμικό του.

Πρόκειται για μια αποχώρηση που σίγουρα προκαλεί αναστάτωση στο σταθμό αφού ο ρόλος της ήταν επιτελικός και βρισκόμαστε ήδη μια ανάσα από την αρχή της νέας τηλεοπτικής σεζόν.

Μέχρι στιγμής δεν είναι γνωστό ποιος θα αντικαταστήσει την κυρία Σασλόγλου πιστεύουμε όμως πως σύντομα θα ανακοινωθεί.