Ο νέος του δίσκος «ΜΕΤΑ» κυκλοφορεί αυτή τη Δευτέρα 17/9, πρώτα στο κανάλι Cobalt Eclectic και αμέσως μετά σε όλα τα δισκοπωλεία, όμως λίγες μέρες νωρίτερα, ο πολύ αγαπημένος ηθοποιός και τραγουδοποιός Πάνος Βλάχος ρίχνει μια βόμβα τρυφερότητας κυκλοφορώντας το νέο single «ΠΕΣ ΜΟΥ» μαζί με ένα υπέροχο video-clip animation (σκηνοθεσία: Έλενα Κώτση-Πάνος Βλάχος) που με αδρές γραμμές σκιαγραφεί εκπληκτικά τα «περί αγάπης».

Δείτε το video clip «ΠΕΣ ΜΟΥ» στο κανάλι Cobalt Eclectic στο YouTube:

Το 3ο single «ΠΕΣ ΜΟΥ» έρχεται από τoν Πάνο Βλάχο και την Cobalt Music αφού πρώτα προηγήθηκαν μια αναπάντεχη συνεργασία με τον Γιώργο Μαργαρίτη στην «ΑΛΑΝΑ» και το εξομολογητικό feel-good τραγούδι «ΛΑΧΕΙΟ» που αγαπήθηκε πολύ! Και τα τρία μαζί συνθέτουν μια πρώτη εικόνα του ολοκληρωμένου άλμπουμ «ΜΕΤΑ», το οποίο θα αποκαλυφθεί στο σύνολό του αυτή τη Δευτέρα , γεμάτο εκπλήξεις και ηχηρές συνεργασίες που κανείς δεν περιμένει.