Ο Άκης Σακελλαρίου ευχαρίστησε τους γιατρούς και τους νοσηλευτές του


Τους ανθρώπους που στάθηκαν στο πλευρό του στην περιπέτεια που είχε με την υγεία του ευχαρίστησε ο γνωστός ηθοποιός, Άκης Σακελλαρίου. 

Με δύο αναρτήσεις στο Facebook ο ηθοποιός εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του στους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό που τον βοήθησαν να ξεπεράσει το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, αφού προσβλήθηκε από τη νόσο των λεγεωνάριων και εισήχθη στην εντατική.

πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!