Ευχάριστα νέα για την Χριστίνα Λαμπίρη και την οικογένειά της! Το νέο μέλος ήρθε στη ζωή και η οικογενειακή της ευτυχία είναι μοναδική.

Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια του Epsilon το βράδυ της Τετάρτης επισκέφτηκε το μαιευτήριο ΡΕΑ για να καλωσορίσει το υγιέστατο αγοράκι που γέννησε η αγαπημένη της ανιψιά.

Πιο συγκεκριμένα φωτογράφισε τα πατουσάκια του νεογέννητου και έγραψε: «Ήρθε το αγόρι μας».

Δείτε την ανάρτησή της.

Ηρθε το αγορι μας!!!! #itsaboy!!! #greatmoments

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Χριστινα ΛαμπιρηΑ (@xristinalampiri) στις