Το 2017 ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες και με τα μέχρι στιγμής στοιχεία που συλλέγει η AirHelp, πάνω από 71.400 επιβάτες, μπορούν να διεκδικήσουν περίπου 23.308.683 ευρώ λόγω καθυστερήσεων ή ακυρώσεων πτήσεων. Την ίδια στιγμή, πάνω από 13.812 επιβάτες που ταξίδεψαν από το αεροδρόμιο της Αθήνας, είχαν προβλήματα με καθυστερήσεις πτήσεων άνω των 3 ωρών και ως εκ τούτου, έχουν δικαίωμα για αποζημίωση περίπου 3,5 εκατ. ευρώ. Οι πτήσεις αυτές έχουν να κάνουν καθαρά με προβλήματα που δημιουργούνται από τον αερομεταφορέα και όχι από συνθήκες έκτακτης ανάγκης, είτε υπαιτιότητας του αεροδρομίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πιο πολυσύχναστος μήνας για ταξίδια ήταν ο Αύγουστος, που συμπωματικά ήταν και ο μήνας με τους περισσότερους τουρίστες. Βάσει του ποσοστού των προβληματικών πτήσεων από όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας, οι πτήσεις από τη χώρα μας με προορισμό το αεροδρόμιο Stansted London είχε τις περισσότερες προβληματικές πτήσεις και στη συνέχεια ακολουθούν πτήσεις προς το αεροδρόμιο της Σαντορίνης και της Μυκόνου.

Διαβάστε τη συνέχεια στο News247.gr