
Μητσοτάκης: Θα καταργήσουμε τον υπο-κατώτατο μισθό της «ντροπής»
Ο πρόεδρος της ΝΔ δεσμεύτηκε, ακόμη, για μείωση της ανεργίας κατά 7 μονάδες σε μια 3ετία.
Για κατάργηση του λεγόμενου «υπο-κατώτατου» μισθού δεσμεύθηκε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στο Summer School της ΟΝΝΕΔ στην Κόρινθο, ενώ ανέφερε πως θα επανέλθει το κατώτατο όριο εισαγωγής στα Πανεπιστήμια. Ο κ. Μητσοτάκης δεσμεύθηκε επίσης για μείωση της ανεργίας κατά 7 μονάδες μέσα στην πρώτη τριετία.
«Καταργείται ο λεγόμενος «υπο-κατώτατος» μισθός, δηλαδή οι αμοιβές της ντροπής. Οι απολαβές των νέων θα είναι οι ίδιες με όλων των εργαζομένων. Και η εργατική νομοθεσία θα τηρείται απαρέγκλιτα» ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης. «Ο συνδυασμός της μείωσης φόρων και της έκρηξης επενδύσεων στο πρόγραμμα της Ν.Δ. οδηγούν σε 600.000 νέες θέσεις εργασίας. Μπορώ να δεσμευτώ, λοιπόν, για πραγματική μείωση της ανεργίας κατά 7 μονάδες μέσα στην πρώτη τριετία.
Διαβάστε περισσότερα στο Fortunegreece.com