
Με τη Ζωή Λάσκαρη δεν είχαμε τις σχέσεις που θα ήθελα να είχαμε
Συγκατοικούσαμε όταν η Ζωή γύρισε από την Αμερική στην Αθήνα. Γύρισε όταν έμαθε ότι πέθανε η μητέρα μου. Ήταν από τις πιο ωραίες στιγμές της ζωής μου εκείνη η συγκατοίκηση και τη θυμάμαι εκείνη την περίοδο με πολύ μεγάλη αγάπη.
Δεν είχαμε τις σχέσεις που θα ήθελα να είχαμε..
Δείτε εδώ ποια και τι ακόμη είπε