Με απέλυσε από την εφημερίδα επειδή δεν του κάθισα


Η γνωστή δημοσιογράφος μίλησε στο  Κώστα Τσουρό και την εκπομπή “Καλύτερα δε γίνεται”  και μεταξύ άλλων  μίλησε για την σεξουαλική παρενόχληση που δέχθηκε δύο φορές σε εφημερίδες.

«Όταν εμένα με απέλυσαν δύο φορές επειδή δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις, κι επειδή δεν του κάθισα… 

Δείτε εδώ ποια είναι και τα όσα αποκάλυψε 

πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!