Την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου, η Μαρία Λουίζα Βούρου έφερε στον κόσμο το γιο της, καρπό του έρωτά της με τον Γιάννη Παπαγεωργίου.

Η παρουσιάστρια πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο ΡΕΑ, την Τρίτη 2 Οκτωβρίου και μαζί με το σύζυγό της και το μωρό τους ξεκίνησαν τη νέα τους ζωή.

Η Μαρία Λουίζα Βούρου, λίγη ώρα πριν, έκανε την πρώτη της ανάρτηση για να ευχαριστήσει όλους όσοι τις ευχήθηκαν, το γυναικολόγο της αλλά και το ιατρικό προσωπικό. Στη φωτογραφία βλέπουμε τη Μαρία Λουίζα Βούρου αγκαλιά πάνω στο σύζυγό της στο δωμάτιο της κλινικής με δεκάδες δώρα και μπαλόνια δίπλα τους. «Our boy is here ??? #happyparents Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές σας!! Δεν έχω καταφέρει να απαντήσω σε όλους γιατί ο μικρούλης μας έχει τρελάνει! Ευχαριστώ πολύ το @rea_maternity και όλο το προσωπικό του που μας πρόσεξαν και μας φρόντισαν τις πρώτες μέρες του ερχομού του γιού μας! Τεράστιο ευχαριστώ στον αγαπημένο μου γιατρό που εμπιστεύομαι 12 χρόνια Dr Ιωάννη Δημητριάδη ❤#babyboy #newbornbaby#happymama #happydaddy», έγραψε η παρουσιάστρια ενώ ακολούθησε και Instastories.

Δείτε τα posts

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Our boy is here ??? #happyparents Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές σας!! Δεν εχω καταφέρει να απαντήσω σε όλους γιατί ο μικρούλης μας έχει τρελάνει! Ευχαριστώ πολύ το @rea_maternity και όλο το προσωπικό του που μας πρόσεξαν και μας φρόντισαν τις πρώτες μέρες του ερχομού του γιού μας! Τεράστιο ευχαριστώ στον αγαπημένο μου γιατρό που εμπιστεύομαι 12 χρόνια Dr Ιωάννη Δημητριάδη ❤️#babyboy #newbornbaby #happymama #happydaddy

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Maria Louiza Vourou (@maria_louiza_real) στις

Η Μαρία Λουίζα Βούρου και ο Γιάννης Παπαγεωργίου παντρεύτηκαν με πολιτικό γάμο την Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου στο Δημαρχείο Αμαρουσίου.