
Μαντώ Γαστεράτου: Η πρώτη ανάρτηση μετά το γάμο και η ερωτική εξομολόγηση
Η Μαντώ Γαστεράτου και ο Νίκος Ισηγόνης ενώθηκαν με τα ιερά δεσμά του γάμου το Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου, στον Άγιο Νικόλαο στην Ανάβυσσο.
Η παρουσιάστρια κάθε φορά που μιλάει για τον αγαπημένο της λάμπει από ευτυχία και δε σταματά να δηλώνει πόσο τυχερή είναι για τον άντρα της αλλά και για την οικογένεια του.
Μετά το γάμο, η Μαντώ ανήρτησε μια φωτογραφία των νεονύμφων στο Instagram για να δηλώσει και δημόσια πως ο σύζυγός της είναι το άλλο της μισό.
«Μακάρι να μπορούσα να περιγράψω με λόγια όλα όσα αισθάνομαι για σένα, δεν ξέρω αν μπορώ να στα πω με λέξεις κι από που να αρχίσω, το μόνο που ξέρω είναι ότι σε αγαπώ πιο πολύ κι από τον ίδιο μου τον εαυτό», έγραψε.
Δείτε το post
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Μακάρι να μπορούσα να περιγράψω με λόγια όλα όσα αισθάνομαι για σένα, δεν ξέρω αν μπορώ να στα πω με λεξεις κι απο που να αρχίσω, το μονο που ξέρω είναι οτι σε αγαπώ πιο πολυ κι απο τον ίδιο μου τον εαυτό… ——————— #myman #myhusband #mylife #myeverthing #weddingdress #wedding