Η Μαντώ Γαστεράτου έδωσε συνέντευξη στη μεσημεριανή εκπομπή του ΣΚΑΙ, Ooh la la και στη Σάσα Σταμάτη και μίλησε μεταξύ άλλων, και για τη μοναδική πλαστική επέμβαση που έχει κάνει. Όπως αποκάλυψε λοιπόν η παρουσιάστρια, έχει κάνει στο παρελθόν πλαστική στο στήθος της.
«Ναι. Έχω κάνει πλαστική. Στο στήθος. Γιατί είχα ανασφάλεια, επέδιδα δεν υπήρχε καθόλου στήθος. Τίποτα! Και την έκανα. Ήθελα να το κάνω. Απλά βάζεις ένα πολύ normal νούμερο. Τόσο, όσο… Από το μηδέν πήγα στο ένα. Απλά ήθελα κάτι πάνω μου που να μην είναι ψεύτικο», δήλωσε χαρακτηριστικά η Μαντώ Γαστεράτου.