
Μακάρι να έχει συνέχεια και τις υπόλοιπες ώρες το πρόγραμμα του ΑΝΤ1
Ο γνωστός παρουσιαστής βρέθηκε καλεσμένος στη Φαίη Σκορδά και μεταξύ άλλων ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ήταν και τα όσα ανέφερε για τον ΑΝΤ1 και τη σχέση του ίδιου με τον σταθμό.
«Έχουμε ωραία γειτονιά, εσύ κι εγώ, εγώ κι εσύ, μόνοι πάνω στη Γη. Δεν είναι υπονοούμενο……
Δεν θέλω να έχω τρίτους να παρεμβαίνουν στη δουλειά μου. Όποιος παρεμβαίνει θα πρέπει να ξυπνάει..
Τον ΑΝΤ1 τον αγαπάω, ο ΑΝΤ1 είναι σπίτι μου, δίνω την ψυχή μου γι’ αυτό το κανάλι…
Δείτε εδώ ποιος είναι και τα όσα εξομολογήθηκε