Το Σάββατο που μας πέρασε η Ελισάβετ Μουτάφη παντρεύτηκε τον εκλεκτό της καρδιάς της, Μάνο Νιφλή. Το μυστήριο πραγματοποιήθηκε στη Σαντορίνη και πλήθος φίλων και συγγενών έδωσαν το παρών.

Ανάμεσα σε αυτούς και η Λίνα Σακκά, η οποία έκανε μία ιδιαίτερη ανάρτηση στον λογαριασμό της στο instagram. Συγκεκριμένα μοιράστηκε μία ομαδική φωτογραφία από το γάμο και έγραψε:

«Μεγάλη χαρά και τιμή που βρέθηκα στο γάμο της αγαπημένης μου Ελισάβετ Μουτάφη εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είναι το ξεκίνημα μιας νέας ζωής γεμάτη αγάπη υγεία χαμόγελα και ατελείωτου έρωτα!!!!ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ!!!!».

Δείτε την φωτογραφία.

#happytimes? #goodfriendsalltogether Μεγάλη χαρά και τιμή που βρέθηκα στο γάμο της αγαπημένης μου @elisavet_moutafi_official ευχομαι μέσα από την καρδιά μου να είναι το ξεκίνημα μιας νέας ζωής γεμάτη αγάπη υγεία χαμογελα και ατελείωτου έρωτα!!!!ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ!!!!

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lina Sakka (@linasakkaofficial) στις