Κορονοϊός: Πρώτο κρούσμα στη Μολδαβία


Η Μολδαβία κατέγραψε το πρώτο της επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού, ανακοίνωσε αργά χθες, Σάββατο, το βράδυ το υπουργείο Υγείας της χώρας.

 

Η 48χρονη γυναίκα εισήχθη στο νοσοκομείο χθες, μετά την άφιξή της από την Ιταλία, αναφέρει το υπουργείο στην ανακοίνωση που εξέδωσε.

 

“Το πρόσωπο αυτό παρελήφθη από το αεροδρόμιο … με αμφοτερόπλευρη πνευμονία, οξεία αναπνευστική ανεπάρκεια, πυρετό, βήχα, γενική αδυναμία”, προστίθεται στην ανακοίνωση.

www.topontiki.gr

πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!