Κορονοϊός: Θετικός στον ιό ο υπουργός Πολιτισμού της Γαλλίας


Ο υπουργός Πολιτισμού της Γαλλίας Φρανκ Ριστέρ προσβλήθηκε από τον νέο κορωνοϊό, έγινε σήμερα γνωστό από το γραφείο του στο Γαλλικό Πρακτορείο, υπογραμμίζοντας ότι ο υπουργός βρίσκεται σε «καλή κατάσταση», στο σπίτι του στο Παρίσι.

πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!