
Κι άλλη έκπληξη στο Dancing With The Stars: Αποχώρησε η Μαρία Κορινθίου (video)
Η Μαρία Κορινθίου ήταν η διαγωνιζόμενη που αποχαιρέτησε το Dancing With The Stars το βράδυ της Παρασκευής, με το αποτέλεσμα να βγαίνει, τόσο από την ψηφοφορία του κοινού, όσο και από την επιτροπή.
Το κοινό έφερε στις τελευταίες θέσεις την Μαρία και την Μυριέλλα Κουρεντή, οι οποίες «μονομάχησαν» χορεύοντας εκ νέου, διεκδικώντας την παραμονή τους.
Ωστόσο, η κριτική επιτροπή έκρινε πως η Μυριέλλα χόρεψε καλύτερα και, έτσι, η Μαρία είδε την πόρτα της εξόδου…
Δείτε στο βίντεο τη στιγμή της αποχώρησης: