
Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία για τον κατώτατο μισθό
Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία για τον επανακαθορισμό των προθεσμιών, αναφορικά με την εκκίνηση της διαδικασίας διαμόρφωσης του κατώτατου μισθού και ημερομισθίου για το 2018.
Η τροπολογία κατατέθηκε στο νομοσχέδιο για τη δωρεά του ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στον τομέα της Υγείας, το οποίο συζητείται και ψηφίζεται αύριο Πέμπτη, στο τρίτο θερινό τμήμα της Βουλής. Η τροπολογία υπογράφεται από τους συναρμόδιους υπουργούς Οικονομίας κ Ανάπτυξης Γιάννη Δραγασάκη, Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Έφη Αχτσιόγλου και Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com